FÖRLÅT!

hejhej, enmassa ursäkter tiller, jag har verkligen upddaterat dåligt!
Men jag har inte haft tid! Jag har pluggat jätte mycket! Och nu har
jag designat om min blogg igen. Jag började sakna sommaren väligt
mycket! Så jag körde lite sommartema. Och jag har gjort om evelinas
blogg också, Men jag ska inte visa er den förrän den bli godkänd utav
evelina. Idag var det skola, So'n framför allt var tråkigast, vi tittade på
en film om Marco Polo, och jag visste inte ett skit om honom, så jag
fattade ingenting och filmen heller. Men nu vet jag lite mer om honom
iallafall. Och det antar jag väl att detär positvit, Men nu ska jag inte tråka
ut er med att prata om so, haha. Och efter skolan åkte jag och evelina
hema till mig och vi lagade mat. Eller hon lagade mat, Jag var inte hungrug.
Men sen skulle hon till sin farmor. Och då fixade jag hennes blogg, och jag
blev faktiskt jättejättenöjd, jag älskade de, inte för att skryta men.. haha.
Och sen fixade jag min. Men min blev inte lika fin, hennes blev mer levande
och enmassa, Den blev faktiskt jättefin. Men nu ska jag käka, hejdåååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0