DUBBEL TRÄNING!

jao, idag är det dubbel träning, och imorgon kommer jag har enmassa
träningverk. HAHA. För en timma sen kom jag hem från friståendet, det
var faktiskt ovanligt kul! Men vi körde enmasssa styrka ahah, och så har
jag ju träning om trekvart, så jag kan ite skriva så länge jag måste hitta
min dräkt. Jag skrev fel bloggnamn när jag visade designerna. HAHAH.
evve heter: http://evelinaaltea.blogg.se och elsa, min lilla lillasyster heter
http://favoritelsa.blogg.se , så ni kan gå in på evves blogg och elsas blogg
och kolla på designerna jag har gjort. Men nu ska jag leta efter min dräkt
och sen ska jag ta något att äta sen, ska jag väl dra antar jag, men hoppas
jag får lite tid kvar, Jag vill bara bara ata det lugnt, just nu är jag inte så
peppad att träna, Men jag hoppas jag blir! Men jag vill ändå träna. Så jag
får väl se till att peppa lite. HAHA. Jag kanske skriver något litet inlägg sen
vi ses mina så snyggingar, och ni får verkligen ta och komentera, hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0