designen.. ?

jag funderar på om min design kanske är lite för rosa, jah är inte
direkt rosamänniskan. De är  ju inte min favorit färg direkt, men
men det är ju inte fult. Men det kanskekanske, blev lite för mycket.
men det får bli bra för tillfället, för jag orkar inte krångla till det och
byta design helatiden. Så det här får bli bra för tillfället. Kanske byter
bakgrund snart till svart eller något, men jag orkar inte nu. Just nu
sitter jag och tittar på harry potter, igen. Assoe, gud jag tittar jämt
på harry potter nu förtiden. Filmerna är faktiskt jättebra. Det trodde
jag inte, verkliigen inte. Men jaja, där ser man vad man har missat.
jag ville också fråga vad i tyckte om min nya design, den är inte helt
säker på om jag faktiskt gillar den. Men det får helt ni avgöra, för jag
har svårt att avgöra saker själv.. Ni får fortfarande säga hur man ändrar
färg på rubriken och ändrar storleken. För jag gillar inte det rosa har
jag ju sagt men, rukbriken kommer bäl knappast göra någon skillnad
men iallafall. Det var allt jag ville säga, nu ska jag tiita vidare på filmen.

pussssssssssshayyyyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0