bad update!

hej , idag var jag på fest/disco med mina underbara vänner linn och
Evelina. Det var ganska dött där men ändå, så vi åkte hem ganska
tidigt. Men innan vi åkte dit idag så pluggade så snart kan jag fan allt
om medeltiden. Men det är ju bra antar jag. HAHA. Jag vill ju klara av
provet hehe. Jag har blivit riktigt dålig på att uppdatera, ni får ju tjata
lite på mig juu! Snart ska mamma pappa och elsa gå och lägga sig, och
jag ska kolla på twilight, som vanligt. Och imorgon är det dubbel träning.
Jobbigt, Men kul! haha, jao. Just nu lyssnar jag på skön musik och jag
börjar bli lite trött. Just nu sitter jag och kollar lite olika bloggar, jag har
ju ganska tråkigt. Men de alltid kul att kolla på hur andra bloggar ser, ut.
Och vissa är ju intresanta. Om ni har lust skicka en länk om eran blogg,
så kanske jag följer eran! Snälla gör de, tihihih. Men nu ska jag nog gå
och sätta på dvdn, mamma pappa och elsa ska ju snart sova, hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0