SKA SNART ÅKA :(

hej, nu har vi packat ihop och så! Evelinas pappa kommer om typ en kvart.
Men nu ska jag berätta om kvällen! Den bästa på hela sportlovet assso, nii
skulle verkligen varit med, dom som inte var på folkets missa verkligen ngt!
Vi träffade enmassa av malins kompisar, och en jätte snäll tjej, som heter,
vickan, asso bästa kvällen! Och så träffa vi några som hette kim jesper och
emma, dom var också jätte snälla! Aa, kvällen var verkligen lyckad ska ni
veta asso! Sen när vi åkte hem kollade vi på film, och somnade typ ganska
sent. Idag blir det vara med evve, och förmodligen träffa en massa folk, hi
Nemen, sportlovet har varit bäst asso! Och nästa gång ska malin komma till
kumla, och sova hos mig eller evve! hihi, men nu ska jag inte skriva mer...



malin på bild. Men jaja, pusss hej mina sötnosar :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0