EN MASSA FUNDERINGAR.

jaa, har nyss tränat i 4timmar, egentligen skulle jag träna mer på kvällen, nu
alltså, men jag kände att det skulle jag aldrig orka! Så nu sitter jag här, jätte
trött och nyduschad! Jaja, på friståendet (träningen) gick det faktiskt jätte bra!
Jag har lärt mig hela nu, visst, jag är ju inte superduktig, men jag börja bli bra
på det tycker iallafall jag. Vet ni vad? Jag börjar bli lite tjurig på er! Statistiken
sjönker i 100 km i timmen? Ni får väl ta och skärpa er lite, så ointressant är ja
väl inte? Men jaja, haha. Jag funderar på att kanske byta design.. Egentligen är
jag mer färgglad, det här är lixom, tråkigt. Men de är så svårt att veta vad som
blir bra. Kom gärna med några förslag! Något färglatt helst. Tänkte nog fixa det
ikväll och jag orkar. Men jag ska försöka. Och så tänker jag försöka blogga me,
men asso jag orkar inte. Statistiken sjunker, och inga komentarer, de är inte så
kul eller hur? Sen tänkte jag också berätta att jag kommer faktiskt kanske börja
videoblogga, jag tänkte testa på det. Men jag kan inte lova någonting.. Vi får se.
och så tänkte jag börja lite med ''veckans blogg'' och sånna saker, men jag veet
inte riktigt. Men nu ska jag inte skriva mer. Vi ses väl kanske sen, vi får se, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0