vill säga nåt, men blir stum.

skriver ner en massa i min ''dagbok'' som jag aldrig skulle säga i verkligheten, sånt som ingen vet om mig, det mesta iallafall, det är skönt att skriva ner i boken, det känns som om allt blir lättare, men skriver av sin ilska.
inatt smidde jag 1000 planer, men imorse gjorde jag precis som vanligt.

----
iallafall, har inte gjort något särskilt idag, huvudvärken är i stort sett borta, så det blir nog skolan för mig imorgon ändå, blir det sämre är det bara att åka hem. Hoppas det inte blir samma sak imorgon, som varenda fucking dag. Bara en massa tjaffs, och det blir så, ja då vet jag inte vad jag gör, då gömmer jag mig hela dagen, för det jag är inblandad i, går inte att komma ut ifrån, men vänta bara, jag ska nog komma på rätt plats igen. Iallafall. Det här är sista veckan innan jullov! Ååååh, och snart är det jul!

10 dagar♥
----
glöm inte att jag har frågestund tills på fredag! :)
http://jennylovenhamn.blogg.se/2010/december/fragestund-tills-pa-fredag.html#comment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0