late night heartbroken blues

hej, ska nog gå upp och bädda ner mig i sängen, kanske skriva lite i min ''dagbok'', har huvudvärk, och är lite smått sur på hela alltihop. Varje dag, varenda vecka, samma sak, hela tiden. Det ska bli tjaffs, vissa ska alltid tro att vi säger saker, som man aldrig någonsin nämnt, och sen blir den andra sur, för den blir så jävla irriterad, ah jag vet faktiskt inte. Det händer så mycket som jag inte tänker ta upp här. Jag vill inte tro de, jag vill inte tro att det här är verkligheten, jag väntar fortfarande på att vakna upp ifrån den här mardrömmen.
Men jag ska kämpa för det här, jag ska visa alla vem jag är, på riktigt. Jag tänker inte gömma mig från alla problem, jag tänker ta mig igenom det här. För det jag är inblandad i nu, är bara onödigt tjaffs om absolut ingenting, och det är det som gör hela grejen så stor.

ser ni bilden? Det är precis så som jag vill ha det. Inte allt som förändrats, vad ska man med förändringar till egentligen, man förlorar bara på det!

-

Le åt döden! Hur kan detta vara möjligt om icke livet vore komiskt i sig självt? Så mycket bråk för så litet.

Kommentarer
Postat av: linn

mm..

men du vet jenny, jag kommer alltid älska dig vad som än händer, det kommer snart ordna sig jag lovar !♥

2010-12-14 @ 14:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0