MARIEBERG

hej!
sitter på mammas jobb just nu. Har nyss varit och shoppat. Men efter som vi ska hem om fem minuter tog jag mig till mammas jobb. Jag har köpt en ******* och ******, anledningen till varför jag gör sådana ''stjärnor'' är för att jag inte vill avslöja ännu! För när jag kommer hem tar jag ju kort, och lägger ut. Och förresten, Madelen ville ju att jag skulle lägga ut mer outfits. Men anledningen till att jag inte gör de, är för att min kamera är borta för tillfället. Men jag kan ju alltid använda min cam, men de blir ju inte lika bra bilder. Cam bilder är vad ni får när jag ska ta kort på kläderna, för som sagt kameran är borta.. Men jag ska leta det lovar jag! Men ska åka och 2 minuter vi hörs när jag kommer hem.. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0