MIN NYA DIET

nu är de dags att ändra på min diet! Och efter som att jag lovar bloggen
och min bästavän så mpste det hålla i sig! Det ända jag äter i vanliga fall
är typ onyttigt, men slut på det, idag åt jag faktiskt en sallad och så drack
jag juice, jag tycker båda sakerna är äckligt, men det var faktiskt ovanligt
gott! Det är något jag aldirig skulle äta i vanliga fall. Men där ser man,och
jag vill ju se bra ut till sommar, hihi! Ska börja gå viaspåren med evelina
också, och sen ska jag börja sola solarium, inte ofta, (vill inte ha canser)
ah, så ligger det till, inget onyttigt, förutom på helgerna såklart, visst tror
att jag kommer fuska ohja, men jag ska verkligen försöka, nu, men aja..

dagen; idag var det skola, första dagen efter påsklovet, det var så himla
segt! Men det var ju kul och träffa alla sina kompisar iallafall! Åh gud!!!!!!!
franskan idag! Asso det var så himla tråkigt, det måste vara det serriöst..
allra.. tråkigaste franska lektionen någonsin! Men man har ju kompisarna
så att det blir iallafall lite roligare. Men skolan kan ju aldrig vara rolig,och
imorgon är det onsdag, den segaste dagen på hela veckan! Uschuschusch
det är så himlahimla segt, den längsta rasten är typ en kvart, och lunchen
är klockan halv ett, usch jag hatar onsdagar! Aja, de var min dag, hejdå!

/ jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0