yao.

Idag gjorde jag ändå inte så mycket. Kollade på theXeffect marathon :)
och som ni sett blev det inga bilder igår, vi får väl se om det bli det idag.
Och imorgon är det nyår. Kanske inte bloggar så mycket då. Och förlåt
för att jag inte bloggat idag. Om ni nu läser min blogg alltså .. :)
men jag har ändå inte gjort något särsilt idag. Mamma köpte hem en
bok till mig idag, ''Skriva om och om igen'' den ger tips om hur man kan
skriva dikter och berättelser. Förut läste jag jämt, men jag har ju läst ut
att twilightböcker. Och jag vill inte läsa något annat än dom, så jag läser
inte längre. Eller jag brukar läsa dom igen ibland, mina favorit sidor (;
Jag var förut och handlade med familjen till imorgon, då det är nyår yay!
Jag har inte kommit på vad jag ska ha på mig imorgon heller, men det
får ni se imorgon eller nästa dag, för jag lägger in bilder efter nyår.
Som ska spenderas med min familj hemma hos oss, och vi har köppt en
massa mat, så jag kommer sluta som ett fetto, och sen är det 2010! :D
vilket ska bli ett bra år, för då blir jag 13år alltså tonåring, kärlek på det!
Och på Lördag ska vi iväg med gymnastiken på gropdag, sen ska vi sova
och ha skitkul hemma hos therese och johan, therese är våran tränare
och johan är hennes kille, på Lördagen vet jag inte vad vi ska göra, men
på söndagen ska vi har gropdag först, sen ska vi ha party hoss johan, kul!
Sen på måndagen vet jag inte heller, men kul ska vi ha iallafall, pusspådet!
Men iallafall, ska nog hyra film idag igen.. Funderar på om jag ska se sista
harry potter filmen, den verkar faktiskt bra, vi får se hur det blir med de men
det var allt jag ville skriva, så vi hörs väl senare antar jag, puss hejdååå!
DOM DEJTAR!
en bild på kristen och robert, dom är bäst!

Kommentarer
Postat av: fanny

dom passar jätte bra i hop, tycker jag

2009-12-31 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0