INTE TAGGAD

hej allihopa, jag är fortfarande inte taggad för träning, jag är jättetrött, men jaja. Jag får väl försöka ändå, jag kanske blir taggad på själva träningen, eller så kanske jag inte alls blir det..? jaja, skit i det, idag har jag inte gjort något särsilt, har bara vart hemma, Det är jättefint väder ute också! Men jag har inte tagit mig tid att gå ut något idag, men det har jag faktiskt en väldigt stor lust med nu.. Men jag kommer inte hinna med det, för jag ska träna om mindre än en timma. Och nu är jag lite arg på er som läser min blogg, statistiken sjunker fortfarande, funderar på att kanske sluta blogga, Men de är ju kul att blogga, men inte utan läsare..! Är det något ni vill ga som jag inte har i bloggen, typ veckans blogg? Dagens låt, vad som helst, hehe. Jaja, kom med tips..!!! Just nu sitter jag och kollar på tv, idrott.. Eller ja.. Det är pappa som kollar på tv, jag sitter bara i tvrummet.. Ingen aning om varför.. Men jag har lixom inget att för mig! Och jag har inte tid att flytta datorn, för efter de här inlägget ska jag inte inte sitta mer vid datorn! Då ska jag börja byta och och tagga iväg till gympan. Imorgon är det måndag, vilket betyder att det är skola imorgon. Inte heller särsilt kul! Men jaja. Och imorgon efter skolan måste,verkligen måste jag plugga, på senaste provet fick jag komplitera.. Jag måste verkligen bättra mig.. Så den här veckan ska jag bara plugga, inte göra någonting annat! Jag vägrar att få komplitera igen. Det gör mig så arg! Heheh. Jajaj, nu ska jag inte skriva mer, hejdå mina snyggingar!


kumlatruppen i  mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Madelen

har du designat din blogg själv? jätte fint ivarjefall. Jag tänkte om du kanske ville hjälpa mig med min design på bloggen?:$<3

2010-03-14 @ 17:55:14
URL: http://madelenmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0