HEJHOPP

Idag har jag bara varit hemma och tagot det lugnt, för jag mår fortfarande
inge bra efter sprutan vi tog igår i skolan. Egentligen skulle jag ha varit me
ellinor och evelina, men jag kände att jag inte orkade, eftersom jag mår illa
Sitter och chattar med magnus, och han ber om att jag ska skriva att han ä
sööööt! Hihi, Nej de gör han kanske inte, men jag tycker att han faktiskt ska
be om de, men jag gör det ändå! MOAAHAHHA. Nej men iallafall, imorgon ä
det söndag, sista dagen av helgen.. Sorgligt värre.. Haha, menmen.. Imorrn
är de ju träning iallafall, och de är kul! Men de är ingen träning på morgonen
så jag behöver varken gå och lägga mig tidigt, eller vakna tidigt, en kyss på
det, en stor en förfan! Och jag börjar bli riktigt trött på snön!!!!! Kommer det
någonsin att bli sommar igen eller? Okej, ja, men iallafall.. Statistiken börjar
stiga, tack vare magnus, i guess, stort tack till dig! Jaooo, men nu ska jag nt
skriva mer, vi ses KANSKE senare mina söta bloggläsare! Glöm inte att välja
vilken hårfärg du tycker jag ska ha , skrolla bara ner lite så är du gullig, puss

el bild från sommras, vart är du sommar?!?!!? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0