GODMORGON FOLKET

hej, vaknade för typ en halvtimme sen, så jag har inte särsilt mycket att
berätta, hehe! Det är ingen träningen direkt på morgonen idag, det är ju
ganska skönt. Men de är ju träning ikväll, jag känner mig inte särsilt pigg
ännu, vilket betyder att jag inte känner mig taggad heller! Hoppas att jag
blir pigg senare! Och vi ska ju åka och tävla på påsklovet, åh! Jag längtar
tills vi ska åka! Men det är ju ganska långt kvar, tycker jag iallafall! Jaja..
nu ska jag gå och hämta frukost, så nu är jag tillbaka! Hihi.. Nu sitter jag
och äter frulle, men like i said, har inte mkt att berätta, så vi ses senare!
kanske iallafall, och skrolla ner lite och bestäm vilken hårfärg jag ska ha!

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0