DESGINEN.. !?

jao, ny design, igen.. Kanske inte den finaste jag haft, men den får duga
just nu! Min andra kändes faktiskt ganska barnslig om jag får vara ärlig..
Så den här får duga tills jag kommer på något bättre jao! Jag är på you
know twilight humör förfan! Jao, och om ni inte visste det, så tagga jagg
hem till evelina förut, och vi var med felicia. Och vi typ kollade en massa
på datorn, men jag var inte där så länge , för jag skulle hem och äta, å'
så loggade jag in på msn, lyssnade på skön musik, aa ni vet.. Skriver ju
samma sak varje gång ju! Men nu är det helg, jaja! Imorn ska jag to my
cousin, haha kan inte stava på engelska , tror jag iiallafall, om det inte ä
rätt så skulle det stå ''till min kusin'' alma, aa, och det ska bli väldigt kul!
Har inte träffat henne på jättelänge, skulle ju träffa henne på sportlovet..
Men det var ju för mycket snö utomhus, så vi kunde inte åka dit, hon bor
ju i örebro, så vi kunde ju inte direkt gå naj.. Men asso jag orkar inte nu
, skriva asso haha. aa, så hejdå sötisar, följ bloggen via bloglovin' yess!!

pusshej


Kommentarer
Postat av: Matilda

designen är jätte fin! :D<3

2010-03-13 @ 16:54:21
URL: http://matiiildab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0