dålig uppdatering / kort inlägg



hejsan sötnosar, asso jag orkar typ inte blogga särsilt mycket, jag har mått
dåligt, och haft jätteont i huvudet, så jag sket i det. Och så har jag pluggat..
Imorgon har jag matteprov, och på fredag ska jag ha SO prov. Och imorgon
kommer jag nog inte heller blogga ngt, Jag ska plugga fram till klockan fem,
och sen ska jag till fritidsgården med sara anna och evelina, och jag den här
gången tänkte jag ta med mig kameran så ni kan få lite bilder hihi! Jaja, jag
har inte något särsilt att berätta idag, har ju inte gjort så mycket, jag har ju
bara pluggat ungefär. Det känns som om jag inte haft något liv den just den
här veckan, jag måste verkligen bli lite piggare! I helgen vet jag inte va som
kommer hända, på fredagen ska jag väl ut, på lördagen ska jag till min kussi
och fira hennes föräldrars födelsedag. Och på söndagen ska jag träna dubbel
träning, jag blev uttagen av dom 11 som får tävla om en plats av dom åttaa!
Så nu är jag glad! Men nu ska jag inte skriva mer, hejdå mina små sötnosar!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0