ojoj!

från 7läsare till 30 på endag, jag är imponerad. haha! Aja kära läsare. Jag sittter och äter kladdkaka som mamma hade köpt hem. Och sitter vid msn och camar med robin, utomhus i de sköna vädret! De åskar och regnar ju inte mer, eller aa de regnar lite. Men inte så mycket. Och lyssnar fortfarande på lady gaga. Åh vad jag älskar hennes låtar jjust nu! Har lyssnat på bara henne heladagen! De har faktiskt varit en jätteskön dag idag! Imorgon ska jag vara med robin. Och på kvällen ska jag nog gå på eclipse med mamma tror jag. Gud vad jag längtat efter att se den filmen asso! Gud vad fint de är ute just nu. De är rosa moln och börjar typ bli mörkt, hihi! Jättefint tycker jag. Men nu ska jag lyssna vidare på lady gaga. Vi hörs?


Kommentarer
Postat av: Robin grönvall

Så sött:D<3<3<3

2010-07-13 @ 23:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0