there's only one rule

hejsan, mår bättre faktiskt. Jag är inte direkt på topp men det känns bättre nu iallafall. Men jag stannar nog hemma ifrån skolan imorgon också, om jag inte på något magiskt sätt mår TipTop igen. Nu blev jag fan sugen på en TipTop-glass.. haha!
Iallafall, har läst ut Harry Potter och Hemligheternas Kammare. Mamma ska ta hem tjedje boken till mig idag, hihi lite nice! Ska börja läsa direkt när hon kommer hem.

Har också hunnit med att suttit och haft ångest för att jag inte kunde träna.. men förhoppningsvis så mår jag bättre på söndag iallafall.. åhåhåhå.
GLÖM INTE ATT KOLLA IN MIN FOTOBLOGG!
Bild Från Photoshoot
-
http://jenifoto.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0