it's friday, friday, gettin' down on friday

hemskaste låten som gjorts
min mobil har ju lite halvt gått sönder, det är en stor spricka rakt igenom min HTC gratia, så jag är på sjukt dåligt humör, jag skäms över mig själv, och jag tänkte absolut inte lägga ut en bild, för jag är hell no kissie ''omg, min laptop dog, men skitsamma jag köper ny imorgon'', men mamma är iallafall inte arg på mig, inte pappa heller, men jag skäms iallafall. Har inte haft tid att blogga idag,
för jag var först i skolan, sen evlina och linn, men det gick ju... bra, och dom kommer typ döda mig om dom ser det här inlägget men, jaja. Sen var jag med nattha istället, occh vi drog till skogstorp gården, det sög! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0