MITT NYÅR I BILDER

först åt hela familjen hummer, förutom pappa som inte får i sig fisk/skaldjur/annat från havet.

-----
sen åt vi varmrätt, men min kamera ladda ut, så efter det åt vi efterrätt! :)

------
Sen gick jag och min lillasyster ut på promenad och kollade på raketer, visst är hon för söööt?

-------
sen så satt hela familjen och kolla på kanall 1, och räknade ner till 12 slager, och drack cider och champange! :)


------
Sen efter 12 slagat gick jag ut och fotografera fyrverkerier, fick bara ett bra kort, hihi! :)

Visst vart bilderna bra? :D
Nu ska jag kolla vidare på filmen jag tittar på, alice in wonderland, puuussssss'n! :)


Kommentarer
Postat av: malinj

Jenny, din syster är jättegullig! :)

2011-01-01 @ 19:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0