DEN ULTIMATA LISTAN - DAG 01

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Det här vill jag ha
Dag 03 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 04 – Min bästa vän
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min tro
Dag 07 – Min dag
Dag 08 – Min favoritplats
Dag 09 – Det här åt jag idag
Dag 10 – Favoritsaker
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Mina föräldrar
Dag 14 – Den här veckan
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Bloggfavoriter
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Det här är jag bra på
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Bloggfavoriter
Dag 21 – Mina förebilder Dag
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Dåliga vanor och laster
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – 5 saker du inte vet om mig
Dag 28 – Mitt hem
Dag 29 – Det här saknar jag
Dag 30 – Mitt hjärta
Dag 31 – Det värdefullaste jag äger.

--
Om mig; Ah, mitt fullständiga namn är Jenny Viola Lövenhamn, jag är 13 år, fyller 14 år i år. Går i sjuan på skogstorp med min galna klass, rätt okej klass ändå. Det har varit väldigt mycket tjaffs.
Jag är en ''mitten'' tjej, jag sticker inte ut, och jag är inte den alla ser ner på. Men jag kan ofta vara den folk undviker för att jag inte är som alla andra, mina bästavänner har bokstavligen glömt bort mig, men det har alltid löst sig. Mina föräldrar heter Ulrika och Lars, jag har en lillasyster som heter Elsa, hon är 10 år.
på fritiden är jag med kompisar, eller så fotar jag. Jag hatar mitt liv, jag önskar verkligen att jag var någon annan, jag trivs inte med mig själv, min kropp, mitt humör och mitt utseende. Jag är väldigt negativ av mig, men det ska bättras. Jag går också på gymnastik med världens bästaste tränare, och världens bästaste gymnaster, jag älskar gymnastik!

- ah det var lite om mig.

Kommentarer
Postat av: Alma

Du har ett mellannamn till ;) och det är det väl typ bara jag och dina övriga släktingar som kan ;) <3

2011-01-10 @ 09:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0