BRANDÖVNING, NEJ, RIKTIG BRAND... JA!

hahah, i skolan så gick brandlarmet, alla trodde ju det var fake, men icke! Det brann inte, bara lite tror jag. Men jag, magnus, evve och felicia gick in efter vi vart ute i 2 minuter, för vi trodde ju inte det var på riktigt. OCH DÅÅ... ingenting, haha! Det var typ på hemkundskapen, haha.


Har nyss kollat på Harry Potter - the deathly hallows. Fan vad bra den är, åååh vad jag längtar tills den kommer ut på film! Och verkligen till sista delen kommer ut, åååh jag kan inte vänta! Lyssnar på musik och ska snart upp och städa, så vi hörs!

btw, vad tycker ni om den nya designen? :)

 


Kommentarer
Postat av: m

fiiin design!! :d

2011-01-13 @ 16:55:39
Postat av: malinj

Hahha, jag undra varför alla gick och böla :)

2011-01-13 @ 17:02:36
Postat av: linnea

skitfin jenny! :)<3

2011-01-13 @ 18:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0