VADÅ SER TRÖTT UT, DÖÖÖ!

hej.
ännu en som säger att jag ser trött ut, vad fan väntar ni er? MEGAN FOX, ELLER KANSKE ANGELINA JOLIE? varför är du inne på min blogg för om du bara ska klaga? Jag tycker du ska lämna den då? För jag står inte ut med en massa klagande, jag har aldrig sagt att jag ser perfekt ut? Men det är ju inte kul att alltid höra att man ser trött ut, när man inte ens är det?

FUNDERAR STARKT PÅ ATT SLUTA BLOGGA PÅGRUND AV ALLT KLAGANDE!
vad är meningen med en blogg egentligen? Det är ju inte kul att blogga till klagande läsare. Ni är inte ens värda min uppmärksanhet egentligen, men jag blir så jävla irriterad.
OCH NI KOMMER FÖRMODLIGEN INTE KOMENTERA NÅGOT MER, FÖR NI BLEV SÅ JÄVLA ÄGDA. ELLER SÅ KOMMER NI KOMENTERA, FÖR NI HAR INGET LIV.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ju trött ut, jämt -.- det är väl inte mitt problem !?!?!?

2011-02-08 @ 16:32:45
Postat av: madelen

haha vad fan är det med dig?

om hon ser trött ut behöver du KANSKE inte kommentera det när du vet att det kränker henne? Det är väl ditt problem om du tycker det men låt inte dina próblem hängas över på andra? Tänk efter innan du säger sånt, och förstår inte varför du inte skriver ditt namn? vågar du inte stå för vad du tycker?

2011-02-08 @ 18:58:33
Postat av: madelen

btw, så är jenny fin!

bara du som inte kan inse att hon är underbar..

2011-02-08 @ 18:59:14
Postat av: Anonym

ja visst, du kanske tycker det är fint att se trött ut ? vad vet jag..

2011-02-08 @ 20:18:31
Postat av: Hanna Ringqvist

alltså lägg bara ner "anonym"! vet att jag inte borde lägga mig i men det är ju väldigt moget att kommentera anonymt bakom datorskärmen. det verkar ju jättekul? eller? du ska nog vara försiktig med vad du skriver på nätet, allt är inte anonymt.

2011-02-08 @ 22:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0