SVAR PÅ TAL

,.. om lite bilder:
haha, det ska va jämt du som ska härma Evelina! Alltid du! Hitta på något eget för en gångs skull! :)

Härma?
Vadå härma? Om du menar ögonbrynen så var det en kul grej, jag gjorde bara något, jag tänker absolut inte fortsätta med de, du ser ju hur fult det var. Och jag är inte wannabe evelina, isåfalll känner du varken henne eller mig, och det är ju så moget att komentera anonymt.
jag vill inte vara wannabe evelina, för hon gör mycket som jag absolut inte känner fört, vissa grejer vi liksom kan bli osams om tillomed,
Man ska inte vara lik sin vän, eller lik kan man ju alltid vara, men inte för lik, för hur fort skulle man inte tröttna då? Jag skulle inte stå ut med en som försökte vara precis som jag. 

JAG KÖR FAN MITT EGET RACE, OCH OM DU INTE GILLAR DET, LEAVE IT!

hur härmar jag evelina tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0