har tråkigt...

jag har insett att min senaste kyss.. var helt okej.
jag saknar.. magnus yngvesson, stina eklund, madelen malm, malin mörn, kumlatruppen, linn sundberg, wilma molin, min klass, och en massa annat! :)
jag skrattar.. när det händer något riktigt roligt, och när jag inte vill gråta.
jag tycker om.. Mina vänner och min familj, och kumlatruppen
jag avskyr när folk.. är dryga.
min första vän hette.. Josefin Gustavsson
kärlek är.. en lek.
min favoritfilm är.. Twilight, alltså första filmen.
när jag borstar tänderna.. brukar jag köra styrka för vaderna.
när jag lagar mat.. blir de inte som jag tänkt (A)
jag är rädd för.. framtiden, uppoffringar, och spöken $$:  
jag önskar.. jag kunde spola tillbaka tiden 1 år.
den värsta känslan är.. ångest, och när det blir fel, och känslan när man bråkat med sin bästevän på t.ex msn, och sen ska gå och lägga sig.
den bästa känslan är.. den känslan mina vänner ger mig♥ 
jag vill.. ha sommar, ha ett nytt objektiv, åka till RM, och en massa mer.
jag är.. ingen alls.
jag är sämst på.. en massvis.. 
jag kommer alltid att vara.. mig själv.
det finaste som finns.. är det som får mig att le.
i sommar.. ska jag skaffa mig ett liv. 
sist jag grät var.. förra veckan.
jag kan.. inte mycket.
min kamera är.. min andra halva $:
när jag vaknar på morgonen.. somnar jag om.
innan jag somnar.. är jag rädd.
just nu håller jag på att.. försöka att inte bli irriterad på den här långa listan 
jag har aldrig.. varit utomlands.
idag har jag.. kommit hem från norrland.
på gymnasiet.. de går jag inte på
jag vill verkligen.. bli författare $:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0