asso dö!

vi hörs väl ngn dag, tills ni idioter lämnat min blogg, jag tänker inte sluta blogga p.g.a av detta, men jag orkar inte sitta och blogga till idioter som tycker jag ser trött ut, jag är fan inte ens trött! Jag kanske skulle sett ut som kissie? för hon är så vacker :)



komentar 1: Nej de är inte ditt problem, men du verkar ju iallafall ha ngt problem efter som din hobby är att sitta anonymt och kränka folk :)

komentar 2 och 3: Madelen, jag älskar dig♥

komentar 4: VADÅ FINT!?!? , skriv namn för i helvete, jag blir så jävla förbannad på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså snälla!

låt henne vara för fan!

det är väl inte dit problem om hon ser trött ut eller inte-.- varför sitta framför en dator och fortsätta skirivanär du vet att hon blir ledsen?

jävla jobbiga människa!

men du jenny, skicka IP adressen, för jag vet en kompis ,som kan se vem det är, så kan vi får reda på vem det är..eftersom. den inte vågar skriva sitt egna namn, och stå för vad den säger!

2011-02-09 @ 03:21:20
URL: http://linnsundbeerg.blogg.se/
Postat av: evelina Jondelius

Annars kan ju magnus kolla vem det är åt dig? :)

2011-02-09 @ 11:05:23
URL: http://evelinaaltea.blogg.se/
Postat av: felicia

vad är det för fel med att skriva om nån ser trött ut ? ja, jag vet, det är väl kanske inte så schysst men man har ju fortfarande inte sagt nåt dumt ? :)

2011-02-09 @ 15:30:23
Postat av: kajsa

Jenny kolla IPadressn, kopiera och sök på google, så jävla fegt och inte stå för det man tycker om hon/han nu tycker du ser ut och vara det hela tiden.. men du är grymt snygg jenny och det vet du!! ;)

2011-02-10 @ 18:28:37
URL: http://kajsacaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0