Summer 2011

Dog någon som stod dig nära?
Nej.
Är det något du saknar från sommaren 2010 som du ville ha sommaren 2011?
Energin

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
7 juli :)

Största misstaget?
att jag inte tog tag i mitt liv, fast jag svor på att göra det

Har du varit sjuk eller skadat dig?
naeh

Bästa köpet?
kommer inte ihåg

Vad spenderade du mest pengar på?
GODIS(L)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
jamen såklart :)

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011?
Fest hos mig, On the floor och The next episode

Är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare sommrar?
gladare tror jag! :)

Vad önskar du att du gjort mer?
gjort mer saker, typ grillkvällat, fester o.s.v.

Vad önskar du att du att du gjort mindre?
suttit hemma

Hur tillbringade du din midsommarafton?
kommer inte ihåg o;

Blev du kär i sommar?
nej, kärlek är inte min grej

Favoritprogram?
How I Met Your Mother

Bästa boken du läste i sommar?
Harry potter i guess?

Största musikaliska upptäckten?
?

Något du önskade och fick?
ny dator :)

Något du önskade dig men inte fick?
vet inte riktigt :)

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Var på fest hos Emil, lite kul :)

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
En smal kropp så jag kunde bada kanske?

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2011?
 
Vad fick dig att må bra?
Att umgås med en massa roligt folk

De bästa nya människorna du träffade?
Venne, alla? :)

Sommarens hetaste?
JAG!!?!??!?!
Sommarens största kärlek?
ingen :)

Sommarens besvikelse?
att jag tappade kontakten med magnus

Sommarens bästa?
jag?

Sommarens snällaste?
mina underbara vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0