ANSWERS

Emma;
jag har laddadt ner det där bildprgramet du använder..photoscapE? eller något sånt. Förstår inte.. hur du får dina bilder så bra. Kan man lägga till texter och sånt där? snälla svara. kram! jag

Sv;
Det finns en ''mapp'' som heter Redigerare, sen väljer du en bild. Och om du vill redigera bilden mörkare, eller ljusare så trycker du på Ljus/Färg, och där kan du redigera hejvilt! Sen om du vill lägga till text så trycker du på fliken bredvid Hem, den som är bredvid heter Objekt. Sen finns det 2 styckern T;n, en med skugga bakom, och en helt vanligt, ta den med helt vanligt, så kan du lägga till skugga o.s.v
Om du inte förstår, så skriv så kan jag visa med en video, eller bilder :)


Sara Eriksson (http://ssarae.blogg.se)
exakt vad tycker du om mig?
vilket gymnasium och vilken linje vill du gå?
:)

Sv; 
Jag tycker du är en jättesnäll tjej som är rolig att vara med, för man kan hitta på så mycket. Men du kan också bli riktigt sur och grinig, när du är på dåligt humör, du är inte en tjej att bråka med om man säger så ;)
Men du är awesome, och jag är glad över att ha dig som vän♥

Jag vill gärna gå på Media, för jag vill bli någonting med Foto, eller ha sin egen spalt i tidningen, eller fota vilda djur i T.ex Afrika! :D

Madelen (http://bymadelen.blogg.se)
Kör på den vanliga tråkiga då..Vad tycker du om mig?;)
Har ditt sommarlov varit braa?
Roligaste du gjort på sommarlovet?
Bloggar du läser?
Filmnatt snaaaaart?!(a)

Sv; Vad jag tycker om dig, Madelen du vet vad jag tycker om dig hoppas jag! Du är en liten underbar tjej, vi träffas inte så ofta som vi borde, men när vi gör det, så har vi sjukt kul tillsammans, och jag kan prata om allt med dig, och du kan prata om allt med mig, jag kommer alltid ställa upp för dig, jag älskar dig♥

Mitt sommarlov.. Jo det har varit helt okej, ganska soft liksom, inte direkt något superspeciellt sommarlov. Men vissa saker jag har gjort har varit sjukt kul, jag har varit med alla mina bästa kompisar, fått nya kompisar. Jag det har varit helt okej!

Det roligaste jag gjort det här sommarelovet.. Jag venne riktigt, jag har gjort en massa kul. Men det måste nog vara den här veckan det var jätte fint väder, och vi satt kanske 15 pers nere vid Sjöparken varje kväll. Jätte mysigt♥

Jag läser mycket bloggar, typ, Jula Segercrantz, Din såklart ;), Evelina Jondelius, Linn Sundberg, Caroline Gylling, Hanna Blüme, och en massa flera bloggar!

KLART DET BLIR FILMNATT SNART!!!!!!!!
Emma Lindholm
Vilken bhstorlek har du?
Oskuld?
När brukar du gå & lägga dig?
Är du duktig i skolan?
Vem är din bästakompis?- säg nu inte " har många" utan säg en du verkligen kan lita på och säger nästan allting till.
Har du självskadat dig själv någongång? alltså skärt dig eller så.. :)

Sv;
Jag har 75, 80 B/C

Ja, jag är oskuld :)

Nu på sommaren så går jag och lägger mig väldigt sent på nätterna, olika tid varje natt.

Jag är väl helt okej i skolan antar jag, jag vet inte :)

Min bästavän heter Evelina, och en heter Magnus Yngvesson, fast vi verkar ha tappat varann lite nu under sommarlovet.. hoppas det löser sig.

Ja, några gånger. höhöhö
Felicia
Vilken/vilka är de bästa filmerna du sett? Är det någon du rekommenderar starkt?

Sv;
Harry potter måste jag säga, dom är nog dom bästa filmerna jag har sett, och alla är ungefär lika bra, dom är super bra allihopa!
Caroline Gylling (http://carolineegyllingg.blogg.se)
1. Vad tycker du om mig?
2. Röker du?
3. Oskuld?
4. Föredrar du att sitta hemma och kolla film eller vara ute med vännerna en lördags kväll?

kram<3

Sv;
du är en söt liten tjej, som bor väldigt långt bort. Men du är jättesnäll, och jag saknar dig jätte mycket♥

Nej jag röker inte, men jag har testat.. :)

Japp, jag är oskuld :)

Det beror på, men jag drar väl helst ut med kompisar :)
Anonym;
Hur många har du legat med

Sv;
Inte en jävel :)
Julia Sjöholm (http://juliaasjoholm.blogg.se)
Vad vill du jobba med sen?:)

Sv;
Någonting som har med foto att göra, eller tidning, jag vet inte riktigt!
Stina (http://stinaeklund.blogg.se)
Hatar du mig för att jag bytte till gul?:(
Skulle du kunna tänka dig bli fotograf när du blir stor?
Vad tycker du om dig och mig, våran vänskap?♥

Sv;
Haha, nej absolut inte älskling♥

Ja absolut!

Jag älskar dig, du är en as bra vän, och jag kommer verkligen att sakna dig när du slutar på blå...!!! :(
Malin (http://maalinjeanie.blogg.se)
Okey, hihi <3
Saknar dig!
1. dricker du? isf öl/cider vilket gillar du mest ;)
2. Vad vill du bli i framtiden?
3. Dinn högsta dröm?
4. favorit låt?
5. Favorit film?

du är as fiiin gmn!
puss<3

Sv;
Nej jag dricker inte, men om jag skulle välja skulle jag dricka cider :)

Någonting inom fotografi, eller tidning :)

har inga drömmar ;)

för tillfället, Someone like you - OrtoPilot

Harry potter lätt!
Linn Kihl
vad heter du imellanman?

Sv;
Mitt fullständiga namn är Jenny Viola Ingergerd Lövenhamn........
Anna Larsson
när fyller du år?
vilken är din favoritblogg?
:)

Sv;
Jag fyller 7 juli :)
jag har ingen favorit blogg, jag har en massa :)
Evelina Jondelius (http://evelinaaltea.blogg.se)
vem har du lust att döda? och det måste vara en människa.
vem känner du för att gosa med en hel natt?
pusss :D<3

Sv;
Dig när du har PMS ;)

JAG VILL GOSA MED RON WEASLY OCH NEVILLE LONGBOTTOM ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Hanna Mäkälä
hur många hårfärger har du haft?
:D:D

Sv;
 3, om man inte räknar med alla sortes brunt jag har haft.
Men jag har varit Brunett, Blond (naturligt blond) och Rödhårig :)
Elin Hälgersson
Varför gillar du inte pizza!? :DD:D::D

Sv; för det är äckligt<333333333333333333333333333333333333333hjertisar;*;*;*;;*;*;*;*;;;*
Elsa Rudqvist
hur var din första tanke när du fick reda på din allergi?

Sv;
Jag är ju allergisk mot kyla, som kanske vissa av er vet. Men jag vet inte hur min reaktion var, för jag var ett halv år.. hehehehehehehehehehehheehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.
Julia Enmalm
gillar du lakrits?
varför är du så awesomeee?????

Sv;
Nej, det är jätte äckligt.....!

de ba e såååååååååååå :D
Julia Segercrantz (http://segercrantzz.blogg.se)
vad tycker du om mig och min blogg?
vilken hårfärg vill du helst av allt ha?
vilken är din favorit färg?
hur många läsare har du per dag?
haha jaaa där har du några, puss :D<3

Sv;
Du är en liten finurlig tjej som gillar mode. Sjukt kul att umgås med! :)

Jag vet inte, funderar ju på att bli blondin igen, men tror jag ångrat mig...

Haha, jag vet inte riktigt, jag tycker om GUULT, och VITT.. Man måste ju älska färgglatt, och vitt, för de passar till allt!!!!!!
Amanda (http://iwriteit.devote.se)
vad tycker du om mig? asså de första intrycket du fick av mig?
vem är din närmsta vän?
är du nöjd med dig själv? varför isf?

Sv; Mitt första intryck var faktiskt att jag inte gillade dig... För det var ju när du och linn var tillsammans med hugo, och du och linn va lite osams, och jag är ju bästavän med linn, så efter som hon inte gillade dig, gillade inte jag heller dig,
Men sen berättade Madelen en massa om dig, och det visade sig att du var en jätte gullig tjej, som jag väldigt gärna vill lära känna bättre!!

Evelina, och Magnus, dom är nog dom 2 som vet allra mest om mig, och det är en del..

Naeh, inte riktigt, men det funkar väl det med...
Felicia♥ (http://feeeliicia.devote.se)
Bästa med skolan?
Vad vill du gå för linje efter 9:an?
Skulle du vilja vara blond igen?
Vad tycker du om din enhet på skolan?
Bästa outfiten?
Gillar du någon just nu?

Sv; Svenska

Media :)

Ja, eller kanske, jag vet inte riktigt $:

Jodå, den är väl helt okej.. :D

Jag vet inte riktigt, de man känner för att ha på sig just den dagen ;)

Vet inte riktigt :)
Hanna
Vad tycker du om din klass?

Sv;
Jo, det är väl helt okej, men jag önskar lite att våran klass är som den var i 6an, liten. Nu börjar det nya hela tiden, och jag vill inte ha för stor klass faktiskt. Men vi kommer överens, Bättre med vissa. Men jag älskar min klass, alla är underbara♥
Julia (http://julialinneeas.blogg.se)
vad tycker du om mig och min blogg?
hur tycker du en bra blogg ska vara?
:D<3

Sv;
Jag älskar dig blogg, dock så uppdaterar du itne särskilt ofta, men din blogg är jätte bra, keep it up!
Och du, du har sjukt snygg klädstil, och du är jätte snäll. Pratar inte så ofta med dig, men när jag pratar med dig så.. hahah :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0