UPPDATERING FRÅN SKOLAN

hejsanhejsan, sitter i SO rummet med ellen freddie malin och evelina, vi har rast
så jag tänkte att jag skulle passa på att blogga lite! Och så ville jag säga, förlåt för
min design..! Har ju bara en änkel gratis design, men jag jobbar på de, men jag har
inga idéer. Jaja, skitsamma! Vi har haft matte SO och svenska, och nyss ätit lunch..
Och vi har ingen slöjd idag, och de är bra, för de är ju inte direkt mitt starkaste ämne?
Så alla sexor och sjuor ska samlas uppe på enheten halv ett. Juste nu är Ellen lite avis
på malins hello kitty strömpor, och freddie står och bebis bölar, hahah. (skämt asso!)
Hihi, min statistik börjar höjas, men inte rillräckligt mycket för att jag ska få lust att
blogga oftare! Så fortsätt läsaläsaläsaläsa! Men nu ska jag sitta och vara lite social
med ellen freddie malin och evelina, så vi hörs senare, efter allt tråkkigt plugggg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0