plugg plugg & åter plugg.

hej sötnosar, kom nyss hem från skolan, slutade tidigare idag!
vi hade ingen elevensval, så vi fick sluta efter maten, jag ska börja plugga snart men
först ska jag gå ut och hoppa en liten stund, de är SO kristendom, jag kan redan de mest
om det, men man vill ju iallafall vara helst säker på det..!? Och vet ni vad? Nästa vecka
jag ska iväg och pierca mig med evelina (kanske) naveln och kanske näsan, hihi! De är
ju ganska kul tycker jag! Men jag vet inte om jag vågar pierca naveln, gör de ont, snälla
svara!? Jag vill verkligen veta innan jag tar, och så ska jag färga håret rödbrunt! Tror ni
jag skulle passa i det.. de tror jag, annars skulle jag väl ändå inte färga eller hur sötisar?
Aa, ska gå ut och hoppa stutsmatta en liten stund nu, svsara gärna på om de gör ont eller
inte? För annars kommer jag inte våga pierca naveln? Så snälla skriv om de gör ont..!? :D

vilken gullig piercing va? :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte det gör ont C:

2010-05-05 @ 13:49:09
Postat av: Alma

Jag tror att det gör mer ont i näsan ;) men bara ett litet tips från en smart kusin gör det efter sommaren det ska nog jag, annars kan det bli infekterat man ska inte sola på typ 3 månader ;) <3

puss på dig :*

2010-05-06 @ 18:06:38
URL: http://almalovenhamn.blogg.se/
Postat av: Matilda

nedå jenny det klarar du! jag tror it det gör så ont. och du är stark så det klarar du bby :*<333

2010-05-07 @ 17:55:30
URL: http://matiiildab.blogg.se/
Postat av: stina<3

jenny om du ska ta någonstanns så ska du ta i naveln och inte i näsan:s men jag säger som din kusin.. ta efter sommaren för annars kommer det kommer inte blir kul då-.-

men du gör som du vill:)<3<3

2010-05-09 @ 00:16:44
URL: http://stinaeklund.blogg.se/
Postat av: M a l i n ♥

Det gjorde ondare att ta hål i öronen än naveln tyckte jag :):)<3<3

2010-05-13 @ 23:01:33
URL: http://maalinjeanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0