LÖRDAG

hejsanhejsan!
Igår var det valborg, det var jättekul, var med linn och evelina, och
vi träffade enmassa, riktigt kul, hihi! Efter valborg så var jag så trött i benen
så jag somnade nästan på en gång.  Och idag är det lördag,  har bara tagit
det lugnt idag, var ute på promenad för ett tag sen, riktigt skönt, bara att det
blåser lite kallt, annars var det skönt, och när jag var ute på promenad,, så
ringde mamma, och hon sa att hon skulle köpa ett par skor, men jag ville inte
har det, så jag bad henne köpa en baseball jacka istället, och det gjorde hon,
jag älskar dig mamma! En grön baseball jacka, så jag är ju ganska glad just
just nu!! Men nu orkar jag inte skriva mer, ska lyssnar på skön musik, och ha
det en massa mys, det är inte ofta jag barra är hemma på lördagar, hihihi! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0