HEMMA

hejallihopa, kom hem från en jobbig skoldag för ett litet tag sen, och senare
blir det träning, de är tisdag idag också, vilket betyder att det blir styrka idag
det är jag faktiskt taggad på! Jag är inte så trött som jag brukar vara, ett plus
på det! Snart ska jag gå och äta lite mat och byta om till gympakläder, och sen
iväg till träningen i guess. Idag är de tisdag, like i said, det var ju sovmorgon.
Ja, de är lite najs! I skolan var det några engelska tjejer/tanter där, hah, dom
kunder ju inte svenska, så vi fick prata engelska med dom, de var ju lite kul..
Vi lärde dom säga ''stövlar'' och ''hund'' på svenska. Men det hade dom ju inte
så lätt för. Hahah. Länka era bloggar så är ni söta, jag älskar att titta på olikaa
bloggar, så länkalänka, så kanske ni får en ny förföljare på eran blogg!? Aja..
Det var allt jag hade och skriva, vi hörs KANSKE senare pusshej mina sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0