hej läsare.

idag har jag vart och tränat, haha, och snart ska jag träna igen, så imorrn
kommer jag ha träningsverk igen. Haha. Och imorgon är det skola. Jaoo..
Jag är en aning trött, vaknade klockan 4 inatt och kunde typ inte somna :(
Aja, skitsamma. Kom typ nyss hem , och har ätit. Snart ska jag nog gå och
hämta mer mat, är ganska hungrig! Och sen ska jag iväg och träna igen!:D
Jag älskar verkligen gymnastik, och jag är faktiskt ganska taggad! Imorgon
ska jag nog göra om designen.. Så ge mig lite tips på färger, och jag vill ju
gärna ha tips om HUR jag ska jag göra designen.. Jag är inte direkt nöjd nu
med den jag har. Men nu ska jag inte skriva mer.. Hejdå mina små sötisar!

pusshej

Kommentarer
Postat av: Sara Yngvesson

Den är väl bra den som du har ??! ;OO <3 aja jag tycker att du passar i blått så jag tycker du ska ha nåt blått med i deignen! :D (L)

2010-03-07 @ 15:59:51
URL: http://Pjpajen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0