FREDAGSMYS.

ja, somsagt! Fredagsmys! Here i come. Idag ska jag inte ut, jag ska bara
vara hemma och ha det mys, chatta på  msn med roligt folk, och så skaa
jag lyssna på en massa skön musik. Och inatt ska jag Titta på twilight och
new moon, och sen ska jag läsa! Hihi, ja.. Mina planer är redan klara jao!
asso, man kan väl säga att jag inte ska göra någonting, men ändå mycke
Haha, Min lillasyster är lite taggad, ska på ett kalas, (hon är 9år) från åtta
till 10, och de tycker hon är lite spännande hihi! Men hon hon ser faktisktt
bra ut, kläderna är snygga och så! Fast nu spilde vatten på sitt linne! HAH!
Jaja, så kan det gå right!? Aja, idag hade vi SO prov i skolan, jag kanske,
får ett G, om jag har tur antar jag, men jag försökte iallafall! Haha, jaooo!
Det var väl allt viktigt som hände i skolan idag , i guess!? HAHA. Asso, jag
är trött tror jag, eller på gott humör bara. Jag har mått illa i några dagar!!
det är inte kul förfan! Men jag har inte spytt iallafall! Men jag kanske hålle
på att bli sjuk ju! Orkar inte skriva mer nu töntar, vi hörs väl , byebyebye!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0