WHAT IF I'M NOT THE HERO

ikväll blire twilight!!!!!!! hihi.. Nej men ikväll ska jag se på twilight och new moon, dom bästa filmerna som ngnsin har gjorts, ettan är så himla fin att kärlek kan vara så fint,de förstår jag verkligen inte. Jag har sett den över 60 gånger nu. Och jag har fortfarande inte tröttnat. Och new moon har jag sett över 20 gånger, och verkligen verkligen inte tröttnat, hihi! New moon är nog den mest sorgligaste filmen ngnsin, lixom som att man känner hennes smärta, men den är ändå romantisk, men så himla sorglig, den frå mig verkligen att gråta, på riktigt, jag får riktiga tårar i ögonen, de har jag aldrig fått av en annan film, och snart är de 30 juni, och då kommer eclipse ut jag längtar jätte mycket!


kram

Kommentarer
Postat av: Julia Wikdahl Larsson

ja det är så j*vla sorligt när edward flyttar ifrån bella,när jag tittade på den på bio asså jag börja nästan gråta det var ju skit sorligt juee fyy, det får aldrig hända igen!

det ska alltid vara Edward&Bella!

eller Edward&JuliaW :D haha, <3!

2010-06-26 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0