SOLASOLA&SOLA

hej sötnosar! Riktigt skönt väder ute, jag har solat heladagen, efter skola *haha*
Jag orkar inte berätta tråkiga historier om hur de var i skolan, så vi skippar de, right?
Aja, när jag kom hem gick jag in och tog på mig ett par shorts och tog av mig till bh
och gick ut att sola, superskönt! Imorgon ska vi till naturskolan, i kvarntorp, och vi
ska typ paddla och massa, jag måste köpa matsäck, jag ska nog köpa, en cola, och
en monster, frukt, och bagette (stav) Jag evelina och ellen ska paddla, hihi, de blir
nog enmassa farligt! Hoppas vi inte välter bara, *hihi* Och för säkerhets skull, så ska
jag ta med mig acolsprit /stav, våtservetter, och tops! Och så ska jag absolut ha shorts
och jättetunna tights, och ett linne, de är ju typ jättevarmt ute, så de kommr bli skönt!
men ska inte skriva mer, ska nog äta lite, sen gå ut och sola igen, hörs ikväll, pussar!

jag just nu! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0