NATIONALDAGEN!

hej sverige! Idag är de ju nationaldagen, vi hade gymnastik uppvisning vid kumlasjön!
riktigt svettigt, puuuuh! Och nu har jag precis kommit hem, eller prevcis.. för en timma
sen kanske..? Hihi, och nu sitter jag framför datorn och har på musik på högsta volym!
BTW, jag har färgat håret, men jag har ingen bild just nu, så ni får se de ikväll! Om jag
orkar blogga ikväl hehe! Men de är typ svart/brunt, hihih! jaojao, har inte så mycket att
skriva.. Inatt sov jag hos evelina, vi var skit trötta, så vi gjorde inte så mycket, och igår
träffa vi jossan och merzedes, vetni!? Hon heter faktiskt merzedes, påriktigt, de uttalas
precis som bilden mercedes, hur coolt är inte de!? Jag vill fan heta de ju! Vi kom överens
om att byta, hihi! Aja, sen åkte vi hem till mig halv elva, och sen hem till evve halv tolv
Och så hade vi lite kuligt, drack cola, och så prata jag med magnus i telefon, och sen
var jag lite med evelina, hon gjorde roliga videos på min dator, haha! Men aja, pusshej!

Har inga bilder på den här datorn, förlåt älsklingar!

Kommentarer
Postat av: chipZ

Jenny updaterar inte sin blogg ):

2010-06-07 @ 11:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0