ASSO WILMA OMG

ett inlägg personligen till dig, för att du bad, och gick ner på knä och allt det där... hahah! Aja, hon och jag är kusiner.. eller är vi de? (; hahaha. Vi har aldrig lyckats med att lista ut de, så vi är ju lite galna på msn.. Jag har letat efter henne i 14 år, även fast jag är 13. Men hon var i argentina och jag var i antartiskt.. Men jag hittade henne idag, klockan 13:37, och när jag såg henne skrek jag ''ELIIIIIIIIIIIIIT'' aa. Och sen lekte vi med dockor och kissa i kors. Aa. så gick de till när jag hitta henne!

hahahah nej skoja bara! Men aa.. Ett stort tack till wilma, hon visa mig new moon! Och hon är som den galna systern jag aldrig fick. Har inte träffat dig på jättelänge, börjar sakna dig asso! Så vi får ta och träffas snart tycker jag gumman. Saknar dig din jävel!

hon och hanna på bild, wilma är hon med rosa, hon lär döda mig, men hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Wilma

Aw gmn!

Ja vi måste verkligen träffas snart!

Shit asso 14 år;oo

Du är den blond systern jag aldrig fick :')

Hihi vi har ju för bra minnen asso!

Men jag tycker att det är dags att ta reda på om

det verkligen är så att vi är kusiner :)

Btw så var det TWILIGHT men sprrola :)



Saknar dig din idiot!<3

2010-07-13 @ 23:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0