TRÄNINGSVEEEERK!

assoe gud, jag kan nästan inte röra mig, jag har jätteont i kroppen.
Och så är jag jättetrött också. Jag kommer ju dö känns det som ju!
men skitsamma. I helgen blir det tjejkväll, men det är ju inte bestämt
ännu. Just nu sitter jag och tittar på tv, jag kommer väl inte göra ngt
annat idag. Eller jo, jag ska laga mat, jag mår skitilla eftersom jag inte
ätit något. ÅÅÅH! Inatt ska jag få sova i min egen säng, inte på dendär
madrassen, älska min säng asso! Jao, hade inget att göra så jag skrev
ett inlägg. Så jag har väl inget intresant att skriva, men jaja, jag ska
hitta på något iallafall. Idag tänker inte jag göra någonting, jag tänker
inte vara med någon, jag orkar inte, var uppe sent inatt, jag kommer
att somna, jag orkar verkligen inte skriva mer, pusshej snyggingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0