SKOLA IDAG!

hejsötnosar.
Idag var det skola inte så jobbbigt så jag trodde det skukke vara,
lektionerna var iallafall tråkiga. Men jag fick ju täffa mina kompisar!
Det började med att vi hade mentorsträff. Och vi skulle prata om hur
jullovet hade vart och enmassa skit! Sen hade vi enmassa andra tråk
lektioner. Och efter skolan så kom min mamma och hämta mig o eve
Linn hade kommit också. Dom åkte till grillcenter. Och jag gjorde mat
hemma. Och nu är jag mätt. Sen ska evelina och linn komma hem till
mig. Imorgon är det tisdag! Vilket betyder sovmorgon! Till halvelva! (:
Gud vad jag är trött asso! Jag kunde inte sova inatt. Det kändes som,
jag sov i en eller två timmar. Så jag är jättetrött! Så jag får lägga mig
tidigare ikväll. Men de är ju sovmorgon så de kommer jag förmodligen
inte göra. Och jag har inga nya bilder att lägga ut för tillfället. Men det
kommer nog snart. Jag tänkte ta med mig kameran till skolan. Men det
blev inte så. Så det blev inga bilder från skolan. Men jag ska ta kort på
skolan någongång så ni får se hur den ser ut iallafall. Haha. Nu kom linn
och evelina. Och dom öppnade dörren. Dom har sprungit hela vägen från
grillcenter. Men nu ska jag inte tråka ut er längre, enmassa pussar på er!

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0