REAL HOUSWIVES!

hej, nu sitter jag med mamma och kollar på ''the real housewives of blablabla''
Det är faktiskt kul. Men dom är snobbiga, dom beter sig som tonåringar men dom
är typ 40år. Hahaha. Dom är jätteroliga. Dom är tillsammans med män som är typ
20år yngre än dom själva. Nu blev det nyss reklam. Men nog om programmet. Jag har
 typ inte pluggat någonting. Men det måste jag verkligen göra imorgon, jag kan inte göra
 något i helgen heller tror jag. Jag vill ju inte vara dålig i skolan! Så i helgen blir det
 förmodligen enmassa pluggpluggplugg! Gud vad man blir trött av plugg, man vill bara
 somna eller något liknande! Jag har börjat fundera på om jag kanske ska typ börja på
en ny sport, jag vill jö ha bra kondis, och min kondis är sjukt dålig, så derför behöver jag
 en sport till. Men jag vet inte om jag kommer hinna med det, för jag har ju gymnastiken
och skolan att tänka på , så vi får ju se hur det blir med det. Nu har programmet börjat igen,
 ahahah, det är jätte kul. Dom är så himla snobbiga! HAHAH en pinnsmal kan inte äns visa sig
 i bikini, och hon är typ anorexia smal. Hon tycker att hon är fet, man ba, woooooooooooot?
 HAHAHAHHAHAHAH, jao, lite bitchiga men de är alltid kul att titta på. Mamma tycker ungefär
detsamma. AHAH, det är redan slut, typ fem sekunder efter remlamen så är det slut. HAHA.
Efter det här inlägget ska jag gå och lägga mig, och läsa och skriva i mina älskade antecknings
böcker,och jag tror jag ska kolla lite i skolkatalogen också, den är ju alltid kul.
 Men skitsamma, jag behöver ju inte kolla på mig iallafall. Nu sitter jag och gosar med mina
 lilla sötis katt blixten, Han är så mjukig! Men han har sår över hela kroppen, de är så synd om
 min lilla baby! Imorgon är det torsdag, skola asso. Men det positiva är att snart är det fredag,
 de negativa, jag ska plugga hela helgen. Och på måndag ska vi till kvarntorpshögen med skolan.
 Och åka skidor och pulka, HAHA, jag ska åka slalom. och jag har aldrig åkt slalom förut. Men jag
 kommer ju inte åka, det vågar jag inte haha så, jag kommer bara stå där uppe och titta på alla
 alndra, alla i hela skolan kommer vara där också, så då kan jag ju lika gärna stå och vara lite social
 med mina kompisar ;) Nej, men nu ska jag nog gå och borsta täderna och sätta på mig mysig pyjamas'
 och gå upp till min supersköna säng och läsa och skriva, älska att skriva, de är ju bäst ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0