pulkaaa!

hejallihopa!
Vi har nyss varit ute med våran enhet och åkt pulka. Jag åkte på en
sopsäck med Ellen Fredrika Malin och Evelina, men det gick inte så bra
så nu ska jag berätta för er hur man inte ska åka pulska, puss påå det!
* Man ska inte ligga på varann, för då åker man av.
* Man ska inte sitta i knä, för då ramlar man också av.
* om sopsäcken åker iväg ska man inte slänga på sig dom som är på
   för då får man ont och alla ramlar av , igen!
* Man ska inte hålla i någon som åker pulka då åker sopsäcken iväfg.

det var mina tips om hur man inte ska åka pulka, och nu sitter jag här inne
och fryser som in åt helvetet! Men jag ska nog bli varm på ette eller annat sett!


Kommentarer
Postat av: Denniis

HAHAHAHHA

2010-01-13 @ 14:12:29
URL: http://DenniisL.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0