PLUGGPLUGGPLUGG!

har inte så mycket tid att blogga, förlåt mig, men jag har enmassa plugg
att göra, jag har so franska svenska och matte. Och imorgon ska det vara
inlämnat och jag började med allt idag. Men nu är jag klar iallafall, sköönt!
Igår tog jag andra svingrejsprutan. Och jag börjar känna mig lite sjuk, och
det känns som att jag har träningsverk och enmassa, det är inte skönt nej!
Och idag i skolan var det bad, det var tråkigt. Och sen skulle vi gå tillbaka,
och man frös ihjäl! och blaablaablaa. Jag måste verkligen ta tag lite i skolan!
Det har jag faktiskr gjort idag, jag jobbade jättebra på matten, puss på det!
Och sen har jag slösat bort en hel dag på att plugga, haha. Men skola lönar
sig tillslut om man vill ha ett bra jobb! Men nu ska jag inte tråka ut er sötisar.

Plugghäst? NEJTACK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0