planer för imorgon och sånt.

jaohej.
Det blev inte att bara vara hemma hela dagen, jag var med evvelina och
linn ett tag på kvällen till klockan halv10 och imorgon ska vi tre till örebro
eller marieberg och shoppa. Jag behöver verkligen nya kläder, jag har ju
knappt några, min garderob är ju nästan tom. Och min kompisa Anton fixa
spotify åt mig för typ 2timmarsen, så jag är ju ganska glad också, men jag
ska ge han 20 kronor, de ville han ha, just nu lyssnar jag på en as bra låt
Taio Cruz - Break Your Heart .... Älska låten asso, de är ju typ den ända låt
jag lyssnat på en så länge, mina spellistor är inte särsilt långa nej.. Men skit-
samma. Jag här faktisikt lite trött funderar på om jag ska gå och läfgga mig
snart. Vi har ju vart i full gång hela helgen, så de har vart tufft. Men det var
väl de jag ville skriva, jag lovade ju er en bild på min katt också blixten så
det ska ni få se också, jag har ju imorterat nya bilder idag ändå så, söthanär!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jenny, kan inte du jag och evelina sova över ihelgen? :DD<3

2010-01-05 @ 17:55:30
URL: http://maalinjeanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0