nyss tränat!

hej har nyss tränat, och jag klarade handvolt helskruv, puss påd detju!
Och så körde vi lite på trampolin. Och nu har jag nyss ätit lax oxh potatis
mums! Jag börjar fundera på och jag kanske måste ha glasögon! oooo;
Jag ska testa mammas glasögon sen och se om jag behöver eller inte ,
men de låter serriöst inte trovärdigt, jag har alltid trott att jag aldrig skulle
få glasögon. Men jag tror att jag inte kommer behöva det. Jag kanske är
typ trött eller något. Det måste det vara! Imorgon är det  onsdasg, den
sämsta dagen någonsin! Längsta rasten är en kvart! hata onsdagar asso!
Men nu ska jag gå och lägga mig, eller om typ 20 minuet, ska se på tvförst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0