jaoooo

jao, jag fick en fråga ut av malin, som undrade vilket balsam och shcampo
jag använder, för hon tycker jag har fint hår. Och jag använder ''fructis'' elr
vad det nu heter ;) Det är faktiskr bra, jag älskar det, eller så brukar jag
använda 'Résemme'' eller hur det nu stavas. Jao, där fick du svar på den frågan!

Men iallafall, idag har jag inte gjort något särsilt, förutom tränat, det gick ganska
bra faktiskt, förutom på tumblinget. Och nu är jag väldigt sliten, sitter och lyssnar
på lugn musik och äter mangoo, muums! Och så har jag duschat också, vem vill
lukta svett? haha. Jag börjar faktiskt bli lite trött, så jag funderar på om jag kanske
ska gå och lägga mig snart? Men först ska jag ta lite användning för min julklapp
jag fick av evve, ansiktsmask och ögonmask typ, haha, Men efter det ska jag gå
och lägga mig, jag har inte uppdaterat särsilt bra idag heller, jag ska försöka bli
bättre på det! Men nu ska jag ta ansiktsmasken och det, pusshej snyggingar! :D



Byta header kanske, vad tycker ni? :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, okej tacktack tänkte passa på att fråga eftersom det inte var någon annan som gjorde det ;)

ahja, menmen , pusssss älskling!<3

2010-01-17 @ 22:16:00
URL: http://maalinjeanie.blogg.se/
Postat av: madelen

nej jag tycker du ska ha den som du har, den är fin!:)<3

2010-01-18 @ 17:28:08
URL: http://madelenmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0