HEMMA HOS JOHAN!

hejalla :)
jag är nu hemma hoss johan, så det blir inte så långt inlägg med jag
hade iallafall tillgång till en dator, vi har tränat hela dagen i dag i 8timmar.
men nu äör ''party'' hoss johan, några sitter där uppe och sjunger sinststar
och vissa tare bara lungt, och andra gör annat. Men imorgon har vi ingen
träning så de blir parta hela natten! Vi har också tryckt strömpor till ögf
och till oss själva, och det kommer väl ta hela natten efter som alla ska bestämma
färg och text och allt. Men nu ska jag inte skriva mer, vill ju inte slösa bort hela
natten på att skriva, så vi hörs kanske sen, eller när jag kommer hme imorgon.

pussssshayy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0