HEJSANHEJSANHEJSANHEJSAN.

hejhejhej.
första dagen på nya året! Och jag känner att jag har väldigt mycket
energi, men ändå sitter jag bara och tittar på tv. Idag har jag varit
hemma hos evelina, men dom är inte hemma än, odm kommer imorrn
tror jag, men jag och mamma gick dit för att skotta och och se till
att allting stog kvar där det ska vara, haha. Men iallafall, jag vaknade
väldigt sent idag, halv1 faktiskt. Så jag har inte ätit lunch idag heller
för att jag vaknade så sent. Men vi får se om jag tar något litet sen..
Jag var inte vaken hela natten heller ändå. Jag orkade inte, men ikväll
ska jag nog titta på twilight för, vad blire? 48e eller 49e gången :)
Och imorgon kommer evelina hem! Eller imorgon kväll tror jag, iallafall.
Och imorgon så ska vi ju åka iväg med gympan på lägret, och jag vet
fortfarande inte vad vi ska göra första dagen men det kommer bli bäst!
Men jag kommer inte uppdatera något i helgen, för jag kommer inte
att ha tillgång till någon dator. Så över helgen blir det inget bloggande.
Ni får helt enkelt klara er utan mig i tre dagar. Hahah. Men jaojao..
jag funderar också på om jag ska göra en nu header, men jag vet inte.
tycker ni jag ska byta header?
snälla, svara, jag vet inte om jag ska byta, för så ful är den ju inte..
och är det någon som vet hur man ändrar rubriken, jag vill inte ha rosa
jag vill hellre ha svart. Men jag vet inte hur man ändrar. någon som vet?
Men jaja, jag har inget mer att skriva, vi hörs sen förmodligen, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0