hejjjjj

slutade skolan halv ett idag, eller då ska vi äta, och efter lunchen sluta
vi, jag och evvelina åkte hem till mig och vi har inte gjort särsilt mycket.
Men ikväll är jag mamma och elsa bortbjudna på middag hemma hos eva
fredrik och lollo. Det ska bli kul, anton kommer vara det också :*
Men vi kommer inte hem förrän sent så de här kanske blir det ända inllägget
för dagen, ni behöver ju inte sakna mig för mycket. Jag tycker ni ska checka
evves blogg lite också, http://evelinaaltea.devote./ den är skitfin tycker jag!
och det kommer ni också tycka, tro mig. Jag vill inte ha vinter! SOMMAR!!!!
kan det inte bli sommar snart eller, jag fryser ju ihjäl, sommaren 2010 lär
bli bäst, för jag har ju mina underbara kompisar som jag kommer umgås
med hela sommaren kommer bli bäst, enmassa kyssar på det ska ni veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0