HEJ!

Ja, det blir ett litet inlägg nu iallafall ;)
Men jag måste snart gå ocvh byta om. För jag börjar ju kvart över fem!
Vi hade idrott utomhus idag! Vi hade konditions skit, det var fett jobbigt,
och det var också ganska varmt ute! Vi hade ju sovmorgon idag också,
till halv11, Och vi hade bara tre lektioner, tisdagar är dom bästa dagarna!
Fast vi hade bara tråkiga lektioner idag, fast idrotten var ganska kul faktiskt!
Men nu kommer inte jag skriva mer, för jag ska byta om, Men jag ska lägga
ut en skitgammal bild på mig, hahaha, men bara för skojs skull, så de blir inte
en vana för er, okaj?

hahahahahahhaha, så såg jag ut för två år sen, jaojao!


Kommentarer
Postat av: linnsundberg :)

sötis du va!!!!!!!!!!!!!

2010-01-25 @ 16:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0